wtorek, 17 listopada 2015

175. Robótka 2015 i pomoc dla chorego Damiana.


1. Robótka 2015. Większość wie o o chodzi i bierze w niej udział. Jeśli ktoś nie wie zapraszam  tutaj.
Osoby zupełnie niezainteresowane zostawiam w spokoju. Macie do tego prawo. Namawiam natomiast tych, którzy jeszcze się wahają. Myślę, że mogą Was ostatecznie przekonać te wszystkie uśmiechnięte buzie, z zeszłorocznej Robótki, które zobaczyć można  Tutaj.







2. Pomoc dla Damiana. 
Edyta, dziewczyna o wielkim serduchu po raz kolejny stara się pomóc choremu dziecku organizując kiermasz świąteczny z którego dochód będzie przeznaczony na leczenie Damiana.
Więcej szczegółów  - tutaj.



3. Ostatnio nie bywam zbyt często na Waszych blogach, nie od razu odpowiadam na zadane w komentarzach pytania, ani nie jestem na bieżąco ze wszystkim, co się u Was dzieje, ale niestety dzieci, praca, obowiązki domowe całkowicie pochłaniają mój czas.  


Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Obydwie akcje wspaniałe - ja biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Gosieńko, to dzięki Tobie się nimi zainteresowałam :)

      Usuń
  2. Nad pierwszą akcją myślę - co przygotować. Co do drugiej to już coś tworzę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Irenko :) Oby jak najwięcej nas było :)

      Usuń
  3. Dla Damiana już prawie też mam, a jeśli chodzi o drugą akcję, jeszcze nie myślałam pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysłałam nieco przydasi w poniedziałek dla Damiana.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jeszcze raz dziękuję :)))))))
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej i znowu przegapiłam fajne akcje :(

    OdpowiedzUsuń